Phantis Forums

Free Greek TV and sports

Re Thrillosalonica.. exw to papou sto kanada edw pou den kseri mia apo egglezika ktl kai ton ematha na kanei log in.. xaxaxa re boy, eisai trela...

kai mou eipe...

"Pes tou paidioy na valei to novesport1 na vlepoume kana paixvidi protathlimatos.''

poli trela o geros. mas kavloses me to site re file. As eise kai vazelos, se pao re p***** mou

Re Thrillosalonica.. exw to papou sto kanada edw pou den kseri mia apo egglezika ktl kai ton ematha na kanei log in.. xaxaxa re boy, eisai trela...

kai mou eipe...

"Pes tou paidioy na valei to novesport1 na vlepoume kana paixvidi protathlimatos.''

poli trela o geros. mas kavloses me to site re file. As eise kai vazelos, se pao re p***** mou

den exei games twra..perimene ton augousto

meta apo mia ebdomada prepei na sou pw oti einai ekpliktiko to programa.

to mono provlima eitane otan epeza o apo simera me Cluj poli buffer ekane..

ean xriazesai voithia, mporo kai egw na se voithisw me afto ... stile minima ean xriazesai.

thk you very much .. einai top notch to programa.

Einai endiaferon oti h NET douleue mia xara en osw eixe to paixnidi mpasket.

Molis teleiwse to paixnidi, kai arxise h aplh ekpomph, arxise na kanei ligo

breaks. (Ta alla douleuoun kala.)

Nasai kala trilosalonica, eidame thn e8nikh mas, estw ki an eimastan sthn douleia.

Einai endiaferon oti h NET douleue mia xara en osw eixe to paixnidi mpasket.

Molis teleiwse to paixnidi, kai arxise h aplh ekpomph, arxise na kanei ligo

breaks. (Ta alla douleuoun kala.)

Nasai kala trilosalonica, eidame thn e8nikh mas, estw ki an eimastan sthn douleia.

no worries i will fix it..apla eimai diakopes..tha to kanw otan gyrisw ;)

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

That's what thrilossalonica claims and it's his service so: yes. Keep in mind though legality is disputed (yes, I need to say it :P ).

You see,i think is not.I tried to check his link here,it would come to the same page,under construction message and checked his website and there is a link that takes you to register for the service and says clearly,we are cheaper than the other guys???? and it is 8 euros a month if i am not mistaken.So again,is the service for free or he charges for it??

Archived