Phantis Forums

Giannis Okkas Celta Vigo

Crazy

This is Celta Vigo a club that Hristo Stoichkov manages one of the best strikers to ever play the game....Great move Yiannis we will be seeing you on the premeir division next year..Hey Yianni maybe u sgould have signed with Panonios or Ofi that would have been a better move...You guys are sick!!!!! This team was in the champions league a few years ago remember...Copa del ray wed vs malaga yiannis will make his debut!!!

This is Celta Vigo a club that Hristo Stoichkov manages one of the best strikers to ever play the game....Great move Yiannis we will be seeing you on the premeir division next year..Hey Yianni maybe u sgould have signed with Panonios or Ofi that would have been a better move...You guys are sick!!!!! This team was in the champions league a few years ago remember...Copa del ray wed vs malaga yiannis will make his debut!!!

I agree with you that Celta Vigo is a better choice than a non top three team in Greece. As far as Stoichkov is concerned, I have to disagree. Just because he was great striker, doesn't mean he's a good coach. Correct if I'm wrong, but did he coach in the MLS and wasn't that sucessful?

Anyway, good luck to Okkas.

• 3 weeks later...

Stupid move!!! He's much better than that!

Nai,alla ta lefta pou tha parei sti Segunda,kai to mono sigouro einai oti tha ta parei ola,de tha ta evriske se omada tis Elladas.Alloi ta oneireyontai.Des ton Karagkouni,Georgato-Thysiasan kapoia hronia tis karieras tous alla einai plousioi oi antrhopoi tora.Ektos an ennoeis oti eprepe na paizei stin Primera...

Gia mena einai kalos alla ohi gia primera.Gia Eredivisie,Bundesliga,Ligue1 mehri kai campionato einai poly kalos.I primera kai i Premiership xefeugoun ligo san epipedo..

Nai,alla ta lefta pou tha parei sti Segunda,kai to mono sigouro einai oti tha ta parei ola,de tha ta evriske se omada tis Elladas.Alloi ta oneireyontai.Des ton Karagkouni,Georgato-Thysiasan kapoia hronia tis karieras tous alla einai plousioi oi antrhopoi tora.Ektos an ennoeis oti eprepe na paizei stin Primera...

Gia mena einai kalos alla ohi gia primera.Gia Eredivisie,Bundesliga,Ligue1 mehri kai campionato einai poly kalos.I primera kai i Premiership xefeugoun ligo san epipedo..

Den nomizw oti ton xefeugi to epipedo tis Primera file. Den lew oti 8a itan asteri alla nomize mporei na prosferi kati. Apo oti lene ta dimosieumata einai apo tous kaliterous paixtes tis secundas, diladi se pio ipsilo epipedo. Opos eipa, fisika den mporei na paixi se kamia Barcelona h Real, alla se omades san Getafe, Levante, ktl, sigoura mporei. Fisika auti einai i gnomi mou kai makari na kataferi na xana anavi i Celta na ton doume se auto to epipedo.

De xero DUDE.Isos na eheis dikio..Nomizo o Rigano paizei stin Levante.KAlos kai aytos alla ohi kati to special,ennoo paiktara apiasti.Opote an to theteis etsi :box: :box:

Nai...

• 10 months later...

Archived